TecsLine_Auwa_News_WebsiteHeader_NL.jpg

Telefoon: +31 79 3683 720
info@washtec.nl

TecsLine® / Premium Green Car Care

De beste waschemie – uniek in prestaties en duurzaamheid

Met de Best Performance serie TecsLine® zet AUWA nieuwe standaards: TecsLine® is de eerste volledig duurzame premium productlijn op de markt voor waschemicaliën.

Geeft u de voorkeur aan de beste wasresultaten of aan milieuvriendelijkheid? Het liefst aan beide. AUWA bewijst met TecsLine® dat de beste prestaties en duurzaamheid elkaar perfect aanvullen. En biedt dus eersteklas producten aan die zowel de exploitanten van autowasbedrijven als hun klanten overtuigen. Christoph Maletz, Head of Product Unit Chemicals & Water Treatment: “Als marktleider in Duitsland en Europa nemen wij met TecsLine® een voortrekkersrol op ons en stimuleren wij in onze branche de kwestie van het duurzaam wassen van voertuigen.”

Proven Performance zonder compromissen

De compromisloze benadering achter TecsLine®: klanten altijd het perfecte,

best mogelijke wasresultaat bieden. De producten bestaan uit hoogwaardige en geselecteerde ingrediënten voor de beste prestaties en efficiëntie met een maximale milieu- en materiaalcompatibiliteit. Daardoor garanderen de optimaal op elkaar afgestemde was- en onderhoudsproducten topresultaten, van de voorreiniging tot het drogen van de voertuigen.

Premium Green Car Care

Even uniek op de markt: alle TecsLine® producten zijn duurzaam over de gehele waardeketen. Zo bevatten de producten detergenten op biogene basis in massabalans-kwaliteit, zijn ze bijzonder gemakkelijk en snel afbreekbaar, uiterst zuinig in gebruik en dus nog hulpbronefficiënter.

Bovendien gebruikt AUWA geen onnodige grondstoffen zoals kleurstoffen, polyfosfaten en microplastics. Uiteraard worden er, zoals altijd, geen stoffen gebruikt die schadelijk zijn voor de gezondheid of het milieu, zoals NTA, halogeenzuren, minerale oliën en ZZS-stoffen. Ook heeft AUWA alle onderzoeks- en productieprocessen zo ontworpen dat ze duurzaam en milieuvriendelijk zijn – van de zero-waste-strategie met consequente afvalvermijding tot de slimme, ecologisch verantwoorde transportverpakking van gerecycleerd plastic.

Onafhankelijk getest en goedgekeurd

Dit betekent dat alle TecsLine® producten voldoen aan de strengste groene criteria, die aanzienlijk strenger zijn dan de wettelijke eisen, en daarom AUWA's eigen eco-label "AUWA Green Car Care" dragen. Het onafhankelijke, gerenommeerde SGS Institut Fresenius controleert regelmatig of aan deze duurzaamheidscriteria wordt voldaan.

Prestaties die klanten vandaag verwachten

Met TecsLine® profiteren exploitanten en klanten van wasstraten in gelijke mate. Vandaag de dag verwachten mensen ook op het gebied van autowassen een duurzaam en milieuvriendelijk aanbod, zonder af te willen zien van een perfect wasresultaat. En met TecsLine® hebben carwashbedrijven de beste verkoopargumenten voor precies deze klanteneisen. “Met TecsLine® zijn we erin geslaagd recepturen te ontwikkelen die ecologisch duurzamer zijn en zetten we tegelijkertijd maatstaven met de beste reinigings- en verzorgingsresultaten op de markt”, zegt Christoph Maletz, Head of Product Unit Chemicals & Water Treatment.

For more information, please contact:

Thomas Brenner (Head of Marketing & Sales Support)
Phone: +49 821 55 84-12 89
Email tbrenner[at]washtec.com