header_metamenue_presse_082023_NEU.jpg
  • Benelux ❯
  • Press ❯
  • SmartCare – De Premium klasse onder de autowasinstallaties!
SERVICE

WashTec Benelux BV
Radonstraat 9
2718 SV Zoetermeer
Telefoon: +31 79 3683 720
info@washtec.nl

SmartCare – De Premium klasse onder de autowasinstallaties!

Zoetermeer, februari 2020 – In onze nieuwe Webshop vinden klanten alles wat ze nodig hebben voor een succesvolle carwash business. Ze profiteren van ons brede assortiment reserveonderdelen, AUWA chemicaliën, aanvullende producten, geweldige marketingartikelen en meer. Registratie is zeer eenvoudig - het duurt slechts een paar minuten om een account aan te maken.

De klantvoordelen van de nieuwe online shop in één oogopslag.

Carwash operators kunnen nu hun chemicaliën en accessoires voor hun carwash 24 uur per dag, snel en gemakkelijk via de nieuwe webshop bestellen. Een eigen klantaccount biedt vele voordelen. Vanaf een aankoopwaarde van €100 worden bestellingen gratis geleverd. Is de waschemie op en moeten operators dringend opnieuw bestellen? Geen probleem, snel bestellen is mogelijk met behulp van de opgeslagen winkelmandjes of door het herhalen van eerdere bestellingen. Dankzij de expresverzending ontvangen operators hun chemie bestellingen zo snel mogelijk wanneer de voorraad bijna op is. Operators kunnen hun bestellingen bijhouden via track & trace, en een gratis klantenhotline is beschikbaar als er vragen zijn over de webshop of de producten. Voor alle operators die nieuwe producten willen testen is de persoonlijke productaanbeveling een goede keuze. Maandelijks zullen er aantrekkelijke online promoties zijn, dus zorg dat u het aanbod van de nieuwe webshop goed in de gaten houdt, of registreer u voor onze nieuwsbrief. Ontdek de webshop op nl.carwash-shop.com!

Over WashTec: De WashTec Group (www.washtec.nl) is gevestigd in Augsburg, Duitsland, 's werelds toonaangevende leverancier van innovatieve carwash oplossingen. WashTec heeft meer dan 1.800 medewerkers in dienst en is vertegenwoordigd via 1000 dochterondernemingen in de kernmarkten Europa, de Verenigde Staten en Canada, evenals in China en Australië. WashTec is ook aanwezig in zo'n 70 landen via onafhankelijke verkooppartners.

For more information, please contact:

Thomas Brenner (Head of Marketing & Sales Support)
Phone: +49 821 55 84-12 89
Email tbrenner[at]washtec.com